ja skippar rubrik!

Fyy ida e ja inte alls på humör alltså =/
E förkyld!!!o ja hatar o va de!!
skit samma...
Igår va ja o svärmor på stan o shoppa lite =) hitta lite kläder till mig!va s¨trevligt såå =)
o på kvällen kom björn o hanna förbi o så laga vi tacos fast ja åt med qornfärs istället eftersom ja inte äter köttfärs!
De va gött de med o nyttigt =)
shit nu e de kört för mig i alla fall..
har lånat hem svärmors magtränare så nu har ja inget o skylla på lägre =/
men i morron e de sista dagen för onyttigheter så ja ska äta som bara denn!!
på middan ska vi till svärmor o äta kalkon!!missa ju de förra året för ja va gravid  o mådde väldigt illa o ville inte ha med mat o göra...men i år då jäklar ska ja äta!!på kvällen skulle vi till linda m.familj med..tror dom skulle bju på smörgåstårta??lr nått gott =)
så nu har ja bestämt mig på torsdag börjar mitt nya liv o de spelar ingen roll om ja e sjuk ja ska träna i alla fall...o ingen mer p-spruta heller o inga mer kilon!!nu e de slut med de!!=)
nee nu ska ja göra kaffe o äta massa fikabröd...
Ha de gott!



♥Grattis till min kompis kelly som blir 6 mån idag / hugo♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack bästis! Puss Kelly <3

2008-12-30 @ 18:30:03
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0