Utmanad av linda!!

                                                                                                 Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.
7 saker om Elin!
*För ca 2 år sen skulle jag ALDRIG  skaffa barn men hugo e de bästa som hänt mig =)
*jag stressar för mkt!!
*Jag skulle vilja resa utomlands men e för feg för o sätta mig i ett plan!!
*Min största fobi e spindlar o ormar!!
*Jag vågar inte gå i skogen på sommrarna för att ja e rädd o få syn på en orm =P
*Ja skulle vilja gå ner 10 kilo snabbt!!
*Älskar o äta allt som e onyttigt  ;)
Jag utmanar:
Alla som läser min blogg!!
Skriver inga kommentarer pga att ja inte vet vem som läser min blogg för mer än hälften kommenterar aldrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0