Go morron!!

Hitta lite grann i lkpg igår i alla fall =)   ett par snickarbyxor till hugo + en tröja,3 bodys,ny mössa o vantar o halsduk o strumpor o dregelscarf =)     o ja hitta ny bh o trosor o sebbe köpte en mössa!!
igår kväll kom emmeli o hjälpte mig färga håret...tackar =)

Idag ska ja börja med viktväktarna!!har skrivit upp va ja måste äta idag för o komma upp i dom points ja ska...kommer inte att få göra annat än o äta känns de som!!
måste ringa o boka tis hos frissan med..tror ja ska boka tid i morron för på fredag ska vi åka till simhallen tänkte vi..
Får se va hugo säger om de..han gillar ju att bada =) dom sa på bvc att dom kunde bli ledsna första gången för att de blir lite för mkt runtomkring men de går över efter en stund...man behöver ju inte va där länge i alla fall =)
nee nu ska ja göra mig i ordning o käka frukost o ta en promenad!!
hör senare!!ha de

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Aaa, heja heja! ;D Har Fia pratat med dig om lördag förresten??? Om du ville dit eller om du vill sitta med oss ensamma o tråka??? ;) Haha! =D

2008-10-29 @ 23:05:58
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa, det låter bra! =D Ska du göra i morgon då???

2008-10-30 @ 01:12:37
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Ewa

Läste i Sebastians blogg att han hatar att shoppa i Linköping och aldrig mer skulle åka dit. MEN som du vet älskar jag att shoppa och så har jag bil =)

2008-10-30 @ 09:35:42
URL: http://smilotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0