Go morron!

Go morron!! vakna med tuppen idag kl 7!!kunde inte sova längre..sitter här o väntar på att hugo ska vakna =)
har träningsverk med va roligt =/ körde en sån där träningdvd igår o jag har träningsverk från nacken o ner till fötterna typ så dom ger ju effect i alla fall så bara på´t idag igen då =) nu har ja bestämt mig för o gå ner i vikt!!
när ja titta på gamla bilder så insåg ja att ja va smalare 2 veckor efter förlossningen än va ja e nu :O shit..men 8-10 kg ska BORT!!  Idag vetifan va som händer blir väl lugnt antar jag..Får se om sebbe orkar göra nått när han slutar jobbet =)  nee nu ska ja dricka upp mitt kaffe o börja städa lite!ha de

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är! Jag har inte den motivationen. Jag behöver gå ner sjukt mycket =) har aldrig vart så här stor ( utan bebis i magen )

2008-10-08 @ 10:11:17
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0