Hej alla glada!!!

Känner mig på världens bästa humör idag!!=)   vet inte varför men kul i alla fall!!!
Kanske för att mig goa unge gör mig glad hela tiden...han e ju för de mesta glad o ler hela tiden så de har väl smittat av sig =)
jaa just de nån som såg de där programmet generation fett igår???fyy faan säger ja bara ja tyckte såå synd om hennes son som nästan fick göra allt pga att mamman vill va så jävla fet att hon inte kan röra sig :@ HALLÅ TÄNKT PÅ DINA BARN SOM BLIR LIDANDE!! hon e ju inte på väg o bli världens fetaste kvinna hon e ju på väg mot en säker död!!fyy såå egoistiskt alltså....tyckte så synd om grabben som va 12 lr va han va som fick göra hur mkt som hellst...han e ju bara ett barn än ju såå låt honom va de!!
Ida ska ja o hugo följa med pappa till farmor som fyller idag (Grattis farmor)!!!haha tänkte på de att hon e hugos gammelfarmor...låter så gammalt men min farmor varken beter sig lr ser så gammal ut =)
blää sitter o väntar på att hugo ska vakna...de e ju skönt ett tag efter dom somnat men sen blir man ju såå rastlös o de blir helt enkelt för tyst så till slut känns de som man bara vill väcka honom...man springer här fram o tillbaka till o från spjälsängen o känner på hans mage om han andas!!HAHA e de nån mer som gör så lr bara jag :P
Hugo e så go när han e nyvaken ,bara ler så man kan tro att munnen fastnat så =) o snackar som bara den!!berättar säkert va han drömt ,men hugo älskling mamma förstår inte riktigt än va du säger sötnos!!
nehee kanske ska gå o sätta på lite kaffe då...fan va ja börjat dricka kaffe alltså :o får dra ner på´t igen...
men ni får ha de så bra då!!så hörs vi....

o tack ni som kommenterade när ja fråga vilka som va inne här =) vet inte vem alla e men ´läs på ni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0