Morrn!!

usch vilken da de kommer bli idag stressigt stressigt =/
först har ja tvättstugan,sen ska ja storstäda,duscha o göra mig i ordning o så ska vi upp o fira sebbes pappa!
jahopp nu fick ja ännu mer jobb o göra!hugo la den största spya ja sett när han satt i sin babysitter så de blir badet för honom o ta bort all gojs i hans babysitter ja lovar de e som en liten sjö i den...får försöka tvätta babysittern med..
haha när han precis hade spytt så titta han på mig med världens flin typ spm här har du mamma...haha tack hugo ;D


Igår va vi uppe i nykyrka o fira min farbrors tjej madde som fyller 30! Grattis madde!!=)

nee nu ska ja dricka upp kaffet o ta en cigg o gå ner i tvättstugan o sen ska hugo bada!!

hörs då.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Schysst hugo! Ge morsan mer jobb bara! =D

2008-10-12 @ 10:38:23
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Linda

Aaa, men dom andra e ju oxå fina...vet inte vilken jag ska välja....svårt...

2008-10-12 @ 16:09:43
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0