onsdag!!!

I veckan ha ja bakat som bara denn!! vi ska ju ha kalas i helgen..ja o sebbe fyller ju som sagt så vi skulle ju slå ihpå våra födelsedagar...ja har gjort mockarutor,chokladmuffins o ytterligare chokladmuffins fast ett litet eget recept där som ja kom på själv så hoppas gästerna gillat dom =)  ska göra dumlekakor o choklad o russin kakor med fast de gör ja på fredag...ska över göra choklad tårtor med...allt ska ja göra själv...duktiga jag =)  vet att de e mkt choklad men vem gillar inte de?? ja älskar choklad xD
Ida har emmelie o hanna vart här i fikat o även sebbes farfar..trevligt trevligt =) har även storstädat idag..mindre kul =/    
o självklart missa ja ju desperate houswives igår har gjort de 3 ggr i rad nu så de e väl bara o lägga ner =(   *snyft*
nehe ja håller på o lagar mat nu så ska väl ta o börja skala potatis..köttgryta blir de..mummms =)

men ni får ha de så bra då!!kram


sebbe o hugo älskar er massor♥

Kommentarer
Postat av: the man

vi älskar dig också

2008-10-22 @ 17:58:56
Postat av: Linda

Duktig du e! =D

2008-10-22 @ 18:26:52
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Karin

Du verkar va en jävel i köket..*=)

2008-10-22 @ 21:00:34
Postat av: Emmelie

Jag hjälper dig gärna, men jag har ju inte riktigt tid förrän lördag morgon, eller ev fredagkväll när jag lämnat Ninja om jag inte ska jobba. minns inte. Men messa gärna på lördag morgon så kommer jag bums =)

2008-10-22 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0