Shoppa!! =)

idag ska ja o älskling in till lkpg o shoppa lite..hugo ska va hos mormor medans vi e där...usch blir tjutfärdig när ja ska lämna bort honom men de e ju bara en liten stund o så e de bra träning för mig...ett par timmar känns som en evighet för mig o tar de för lång tid får ja panikkänslor typ som att ja aldrig kommer få se honom igen =/ usch jobbigt e de men men de får ta den tid de tar......hellre att han e ovan att va borta själv utan mamma o pappa än att ja pressar mig själv o bryter ihop!!! kommer nog ta år innan han kan sova över hos någon utan mig =/

Söndag!!då va vi hos fam.olsson o fika...trevligt...så kul o se kelly alltså för man blir lika chockad varje gång över hur fort dom lär sig saker o hur fort dom växer alltså =)   såå roligt...snart kommer dom små ligisterna på moppe :p
nee tur att de e såå lång tid dit!!!

Måndag!!va ja o fika med fia o så kom linda efter ett tag =)   va ju såå länge sen ja träffa fia så de va trevligt som bara denn...Fick även höra en ny låt när linda skjutsade hem mig sen...kalsonger i pyjamas...skitbra va den haha =)

nee nu ska ja göra mig i ordning lite....hörs då!!ha de.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för att du är en sån fin vän! <3 Aaa, visst va d en bra låt han sjöng! Haha! =D

2008-10-28 @ 14:14:40
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Det tar lite tid innan man kan ha dom borta för länge. Och det räcker väl ett par timmar liksom. Det där bestämmer ju ingen annan än du =) Jag kanske börjar undra när han är 15 om du fortfarande är likadan ;) Jag kunde inte ens gå in i duschen utan att stressa som en idiot, för ajg trodde Ninja skulle dö medan jag var ifrån henne, om det så bara var för ett par minuter. Man är lite konstig som mamma =) Men det går över. Han är ju faktiskt bara en liten bäbis egentligen. Man behöver inte stressa. Man kommer va ifrån dom så mycket ändå sen när man har jobb och sånt. Eller så som jag har det. varannan vecka. så man får passa på att umgås med dom när man kan! VI ses ikväll inför din makeover =) ciao!

2008-10-28 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0