Skitväder!!

jahopp ida har ja vart hos mamma o gjort slinger på hennes kompis..skitsnyggt blev de =)  va även på stan en sväng nu ikväll o handla lite..köpte en hoppgunga till hugo...får se om han tycker om den =)
fyy när vi precis klev ur bilen i stan så blixtrade de till o efter kom världens muller!!känndes som blixten bara skit nära för vilket ljus de blev :O  ja blev skit rädd o de lustiga va att de bara blev en blixt o inget mer :S   usch...
i morron ska ja klippa mig!!har tid kl 9 på morronen o efter de ska vi åka till simhallen med hugo..ska bli roligt =)
Får se om pappa o cicci skulle komma en sväng i mornkväll med....dom skulle fira mig!!!
snart slutar älsklingen jobbet med!!jippi för ja saknar honom så jävla mkt =)
nee nu ska ja bädda ner mig i soffan o slappa lite...e svinkallt...inget bra på tv heller *suck*
men ha de bra kära läsare!!


sebbe o hugo älskar er massor ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ne, usch...vädret e inget o ha! Jag hörde oxå smällen! Konstigt att d bara va en ju.. ??? Kram

2008-10-30 @ 23:28:44
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har blivit utmanad, kolla min sida! =D Kramar

2008-10-31 @ 00:22:31
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0