Sorry!

Har vart lite dålig på o skriva på sistone sorry :P
Ush blir o baka typ hela veckan så de blir klart!!vi ska ju ha kalas för mig o sebbe på lördag så ja ska baka massor o göra egna tårtor =)  vi ska ju fira mamma lite med eftersom hon fyller samma dag som sebbe!!usch många som fyller år :P   ska väl iväg sen o handla alla grejer  så de blir gjort!!men ja e ju såå seg så de gör ja väl imorron...
hugo ligger o sover nu men så fort han vaknar så tänkte ja ta en liten promenad med honom...måste ju komma ut i friska luften lite o de e så tråkigt o bara sitta hemma...sebbe jobbar han skulle jobba över 2 timmar den här veckan så han slutar 4 i stället...
Får se om vi kommer iväg te olsson o linda i veckan om dom har tid...linda de va för länge sen nu =)
neeej shiiiit på tal om de så skulle ja ju hört av mig till fia i går =(   förlåt fia glömde!!usch ja börjar känna mig gammal för ja glömmer precis ALLT!! så om ja bestämt nått i fortsättningen får ni påminna mig =)
ska de fortsätta så här får ni hälsa på mig på ett senilboende när ja e 30!!haha
nee nu ska ja ringa fia o bestämma ny kaffedrickningstid =)
vi hörs!!ha de.......... 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, det var hemskt vad sällan du skriver ;P

Jag ska börja skriva lite mera nu.

Jag har faktiskt glömt bort bloggen.

Kan hjälpa dig att baka och göra fint på fredag om du vill?

Eller så kan jag komma ubertidigt på lördag morgon=)

Ska du göra en bilbanetårta?

Det måste vi nästan.

2008-10-20 @ 23:20:17
Postat av: Linda

Aaa, fan vi måste ta tag i fikan snart!!! Det va allt för längesen ju =/ Kram

2008-10-20 @ 23:26:36
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0