.....

Fyyy ja ska aldrig mer glömma tequlas p-piller alltså..hon har gått runt o skrikit hela natten typ =/
Blir o sterilisera henne fortast möjligt tror ja!
Igår va vi nere hos linda o dom en sväng lika trevligt som alltid =)
råkade beställa lite kläder till hugo med...inte för han behöver de för han har hur mkt kläder som hellst men roligt med nått nytt =)
Har börjat komma in rätt bra i bantningen med=)
äter nyttigt,undviker mjölkprodukter o redan efter en vecka känner ja mig mkt smalare o man ser skillnad på magen med...roligt ska fortsätta så ett tag nu=)
lite tråkigt bara när man inte kan ha sås o de till maten bara =/ men men...
va ute o gick med cilla i förrgår med..vi gick i nästan 2 timmar =)
ska fortsätta så några dar i veckan!
nu ska ja käka lite frukost o sen blir de lite träning på maskinen o sen ut o gå o röra på fläsket lite =)
o ja vet att ja inte e jätte stor alltså o ja ska inte bli så smal som ja va innan grav men ska i alla fall gå ner 10 kilo i alla fall.. har lite mer än 15 kilos övervikt sen inskrivningen =/
ska ringa bm idag med så hon får skriva ut p-piller istället!har gått upp 8 kilo sen 1:a p-sprutan o de fortsätter bara att gå upp...hon sa att man kunde göra de men ja har inte lust o gå upp hur mkt som hellt såå neej tack!
ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra kämpat Elin!!!När det gäller promenader så räcker det med 30 minuter om man gör det varje dag. Inte så mycket eller hur? Jag kämpar oxå. Hej och hå vad snygga vi blir till sommaren =)

2009-01-07 @ 12:22:26
URL: http://smilotta.blogg.se/
Postat av: Kicka

testa yasmin 28 p-pillerna asså, för dem går man inte upp av eller inte jag iaf (A)

2009-01-07 @ 13:42:44
URL: http://missjlcat.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Oj då!

Då ska jag inte stå å göra tårtor å skicka ner till dig om du ska vara nyttig.

Men jag tror att man behöver fylla på med lite grädde ibland för att må bra i själen, eller hur ?

Man måste ju få leva oxå =)



Jag har oxå gått upp 8 kilo sen första p-sprutan... blä...

2009-01-15 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0