trött

Jaa här sitter man...
e så jäkla trött men ja vågar inte sova =/
gick upp vid halv 4 o nu sitter ja o pimplar i mig kaffe bara för o kunna hålla mig vaken..
vet inte om ja e inne i nån period nu men ja e så rädd att de ska hända hugo nått om ja somnar =/
allt börja när han börja sova på mage o de e ju inte bättre nu när han e genomförskyld heller!
tror att han ska sluta andas bara för ja råkar somna =/
o ja kan få världens panik när han sover o måste springa in till honom o känna så att han andas..
Ja går mestadels o e orolig hela dagarna för de som "kan hända"
Letar faror överallt,när vi e hemma,när vi e borta till o med när vi e ute o går!
Känns som ingen förstår mig =/
Folk tycker väl ja e för överbeskyddande o de vet ja att ja e men de e inget ja kan rå för!
va e de för fel på mig =/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så där var jag en period med Joel oxå :( Jätte jobbigt när man känner så där verkligen.

2009-01-28 @ 11:40:24
URL: http://missyngve.blogg.se/
Postat av: malin

Men då :( du är absolut inte överbeskyddande, det är ju ditt barn, klart du ska vara det. Förstår precis hur du känner dig, och du kan prata med mig om du vill!

2009-01-28 @ 15:38:29
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-28 @ 17:04:37
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vad det är för fel på dig?

Du är en bra mamma..

Jag hade varit mer chockad om du inte hade brytt dig det minsta.

Jag var och är så med Ninja jämt.

Det är i princip därför jag bara sover 3-4 timmar per natt när hon är här.

Blev värre efter jag läste att en flicka dött när hon krampade, för hon kräktes i munnen och föräldrarna hörde inte eftersom dom sov.

Men det där går i perioder.

När jag inte har Ninja är det bara höra av dig till mig vettu. Jag kan komma kl 6 på morgonen om jag får lite java bara.. hjälpa dig att hålla dig vaken =)

Jag har ändå inget liv de veckorna ;)

2009-01-28 @ 20:36:13
Postat av: stine

jag hörde på ett program på tv, att det finns i utvalda bebisbutiker ett andningsalarm, det ska tydligen vara superbra!! då kan du sova skönt, och slippa vara oroligt om nätterna/dagarna.. det ska jag införskaffa mig, för det lät så himla bra!!

2009-01-28 @ 22:27:59
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0