<3

Fick mig en liten överaskning av sebbe igår =)
redan i måndags sa han att han hade en överaskning till mig på tisdag kväll..
så igår kom han hem från jobbet men blommor till mig o sen hade han ordnat barnvakt o tog med mig på bio =)
vi såg män som hatar kvinnor...den va bra =)
Tack älskling för en underbar kväll...älskar dig <3

Hugo har fått 2 tänder där uppe nu..såg de igår att dom kommit fram nu =)
Älskade unge <3
ska ta med han ut o åka pulka..förhoppningvis sista gången nu för ja e så trött på snön nu...
Får se vad som mer händer idag...
nu ska ja ta mig en kopp kaffe =)
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javisst:) ho är ju inte vacker linda inte..:P

2009-03-11 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0